بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


به چه دلیل نکونام تقاضای جدایی کرده است!؟

در قضیه پیش آمده در مورد جدایی جواد نکونام و موافقت امیر قلعه نویی ظاهرا کمی شیطنت صورت گرفته است!
اما اگر بخواهیم دنبال این باشیم که ببینیم در این جدایی احتمالی حق با کدام یک از طرفین ماجرا می باشد،باید کمی منطقی و البته بدون تعصب به آن بپردازیم!ما معتقدیم که جواد نکونام مقصر صد درصد این ماجرا و جدایی احتمالی می باشد!
به نظر ما نکونام اشتباه بزرگی انجام داده که بعد از جدایی پژمان منتظری به گوش سرمربی تیم می رساند که با توجه به بندی که در قرار دادش وجود دارد می تواند با داشتن پیشنهادی از تیم های خارجی هر زمانی که بخواهد از تیم جدا شود،لذا در این مقطع به دلیل داشتن پیشنهاد خوبی از چند تیم باشگاهی در آسیا قصد جدا شدن از تیم را دارد!
خوب فرض میگیریم امیر قلعه نویی در جواب نکونام که خواستار جدایی شده،بلافاصله جواب مثبت داده باشد.اما سوالی که پیش می آید این است که؛ وقتی یک بازیکن با علم به اینکه می داند امیر قلعه نویی در شرایط بدی از نظر کمبود بازیکن مواجه است و جدایی منتظری شوک بدی در آستانه دربی به بازیکنان و هواداران تیم وارد کرده،چرا بازهم تقاضای جدا شدن از تیم را دارد،معلوم است که سرمربی تیم به این جور بازیکنان می گوید بفرمایید!
ما نمی دانیم نکونام بر چه اساسی خود را استقلالی متعصب می داند ولی در شرایط بحرانی استقلال که هم از با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کند و هم از کمبود بازیکن شدیدا رنج می برد،درخواست جدای کرده است!
 نکونام در برنامه نود خودش به زبان آورد که اگر مدیر یا یکی از اعضا کادرفنی به وجودش اعلام نیاز میکردند ،در تیم می ماند،خوب اینجا مشخص می کند که نکونام از مطرح کردن قضیه جدایش فقط و فقط تحت فشار قرار دادن مدیران و کادرفنی بابت پرداخت مطالباتش بوده و در اصل خودش هم تمایلی به جدا شدن نداشته است!؟از طرف دیگر نکونام عنوان میکند که از طرف قلعه نویی برایش پیغام آوردهبودند که می تواند در چارچوب باشگاه با توجه به حفظ منافع آن از تیم جدا شود!
خوب حفظ منافع باشگاه یعنی اینکه وقتی استقلال با کمبود بازیکن مواجه است و در مشکلات مالی شدیدی غرق شده نباید از جدایی و پرداخت مطالبات حرفی به میان آورده شود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 10 / 1392برچسب:استقلال,جواد نکونام,نقل و انتقالات,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com